לחצו לכניסה לתפריט
סגירת תפריט
תפריט ראשי

 

 

מערכת נגישות
  En
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
לחצו לחיוג מהיר
יצירת קשר - טופס משוב
בקרו אותנו בפייסבוק

מתקין מורשה קליל

 

 

מתקין מורשה קליל

 

 

עבודות האלומיניום הפכו לנפוצות יותר ויותר בתחום עיצוב הפנים בבתים פרטיים, בנייני מגורים, בנייני משרדים, מסעדות ועסקים שונים.

ניתן לראות את עבודות האלומיניום בחלונות, דלתות, תריסים ועוד. התקנת מוצרי אלומיניום ועיצוב הבית באמצעותם היא החלטה מורכבת, ולכן חשוב, לקראת ההתקנה, לבדוק שהמתקין שברצונכם להעסיק הוא מומחה, איכותי, אמין ומוסמך. הבעיה בבחירת המתקין היא שיש אלפי מתקינים בארץ. לצורך כך, חברת קליל, החברה המובילה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי אלומיניום, יצרה תקן מיוחד אליו משתייכים רק המתקינים המקצועיים והאמינים, על מנת להפוך את הבחירה קלה יותר. כל מתקין השייך לתקן זה נקרא מתקין מורשה קליל.

 

מתקין מורשה - מה הרשת מציעה?

הרשת הארצית שיצרה חברת קליל הופכת את בחירת המתקין לקלה הרבה יותר עבור הלקוח. הרשת מציעה אלפי מתקינים שעומדים בדרישות המחמירות של קליל. מתקין מורשה קליל מקבל הכשרה מקצועית, הדרכה, העשרה וליווי על מנת לספק לכם את ההתקנה האיכותית, המקצועית והבטוחה ביותר. הוא מתמחה בעבודות השונות של התקנה והרכבה של דלתות אלומיניום, חלונות אלומיניום, תריסים ועוד. על מקצועיות, איכות ובטיחות לא מתפשרים, במיוחד כשמדובר בעבודות אלומיניום עבור בית מגורים, ולכן חשוב להתייעץ עם מתקין מורשה קליל לפני כל עבודת אלומיניום שברצונכם לבצע בבית, במיוחד כאשר תחום עיצוב הבית תוך שימוש בעבודות אלומיניום הוא לא תחום שאתם מתמצאים בו.

 

מתקין מורשה קליל - תעודות ונסיון

מתקין מורשה קליל חייב להיות בעל תעודה רשמית מחברת קליל שנמצאת בתוקף. כל מתקין שברצונו להפוך למורשה קליל חייב להיות בעל ניסיון של 3 שנים לפחות בביצוע עבודות אלומיניום. האישור ניתן מחדש לכל מתקין מורשה קליל מדי שנה. אם ברצונכם לשכור מתקין לצורך ביצוע עבודות אלומיניום בביתכם, חשוב לבדוק האם המתקין, בין אם מעיד על עצמו ובין אם לא, הוא מתקין מורשה קליל. רשימת המתקינים המורשים משתנה בהתאם להצטרפות מתקינים חדשים לרשימת המתקינים המורשים של קליל ובהתאם למתקינים שאיבדו את הרשאתם עקב חריגה מכללי ההתחייבות שלהם. מתקין מורשה קליל חייב לעמוד בקריטריונים אותם מציבה החברה על מנת לשמר את הרשאתו לפעול ככזה. ישנם בתי עסק המציעים שירותי מתקינים ומפרסמים את הלוגו של חברת קליל, אולם הם לא בהכרח מורשים – יכול להיות מצב בו המתקין השייך לחברה הוא אינו מתקין מורשה קליל, אולם החברה עצמה משווקת מוצרי קליל לציבור הרחב.

 

מתקין מורשה קליל - פגישת ייעוץ

על מנת לשכור מתקין מורשה קליל, ניתן לתאם פגישת ייעוץ באחד מאולמות התצוגה של קליל. בפגישה ניתן להתרשם מעבודות האלומיניום אותן מציעות החברה, ואותן יכול לבצע המתקין המורשה. לאחר פגישת הייעוץ ניתן לבחור מתקין מורשה קליל בהתאם לאזור המגורים - וסוג עבודת האלומיניום שעבורה רציתם לשכור מתקין מורשה קליל. עבודות שמבוצעות על ידי מתקין מורשה קליל מקבלות תעודת אחריות לשנתיים מיום ביצוע העבודה, דבר המאפשר מעקב, וידוא ובקרה של איכות העבודה ושל איכות המתקין. המחירים בין קבלן אלומיניום אחד לאחר הם שונים, ולכן פגישת הייעוץ היא משמעותית ביותר. חשוב להבין מה ההיקף של עבודת האלומיניום שברצונכם לבצע, הן מבחינת המחיר והן מבחינת העיצוב. תכנון העבודה ווידוא המתקין איתו בחרתם לעבוד הם לא פחות חשובים מהתוצאה הסופית של בית מעוצב ונעים למראה ולמחייה. מתקין מורשה קליל יכול להבטיח שחוויית העיצוב וההתקנה תהיה הטובה ביותר, זאת בזכות המקצועיות, האיכות והאחריות שהוא מציע.

 

 

 

בניית אתרים