לחצו לכניסה לתפריט
סגירת תפריט
תפריט ראשי

 

 

מערכת נגישות
  En
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
לחצו לחיוג מהיר
יצירת קשר - טופס משוב
בקרו אותנו בפייסבוק

חלונות עץ אלומינום

 

חלונות בשילוב עץ עם אלומיניום, משלבים את הישן והחדש, המסורתי והמודרני, הביתי והמתועש, ובזכותם אפשר להנות מכל העולמות.

 

חלונות עץ בשילוב אלומיניום מקנים לבית את המראה הטבעי, הכפרי, החמים שעדיין משדר יוקרה ואלגנטיות, בשילוב עם אלומיניום יוצרים יחד תמונה של חלון יפה ומרשים וגם בעל תכונות חזקות של בידוד, הגנה וביטחון.

 

כיום, כבר לא משתלם לעשות חלונות מעץ מלא מכמה סיבות עיקריות. ראשית, העץ המלא לא מבודד חום וקור כמו אלומיניום, וישנה מודעות והתקדמות טכנלוגית רבה בתחום המיגון והבידוד של החלונות.

 

שנית, מכיון שעץ הוא חומר אורגני חי ונושם, תחזוקת החלונות תהיה יותר קשה. יהיה צורך לשמן את העץ, לצבוע אותו, הוא כבד וקשה להתקנה ופגיע מאוד לנזקי מזג האויר.

 

לכן חלונות של עץ אלומיניום הם הפיתרון המושלם למי שמחפש את המראה החם, הכפרי והאלגנטי של העץ בשילוב עם אלומיניום חזק, מבודד ועמיד לחום וקור.

 

חלונות עץ אלומיניום מורכבים מפרופיל עץ מלא בחלקו הפנימי של החלון, אשר מווסת את הלחות וגם מציע אסתטיקה מיוחדת וחמימה יחד עם פרופיל אלומיניום בחלקו החיצוני שעמיד לנזקי מזג ומקנה לחלון את המראה היותר חדשני ועתידני. החלק הפנימי של האלומיניום אינו חשוף לרוחות ומפגעי האקלים ולכן קצב ההתבלות שלו נמוך יותר, דורש תחזוקה פחותה ונשאר אסתטי, בעל עמידות גבוהה לאורך שנים רבות.

 

ניתן לקבל את החלון במגוון רחב של חיפויי עץ, גימורים וצבעים שונים.

 

 

בניית אתרים