לחצו לכניסה לתפריט
סגירת תפריט
תפריט ראשי

 

 

מערכת נגישות
  En
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
צרו איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ
לחצו לחיוג מהיר
יצירת קשר - טופס משוב
בקרו אותנו בפייסבוק

התקנת תריסים חשמליים

 

תריסים מאז ומתמיד היו תוספת יעילה לחלונות בבתים. הם יכולים להגן משמש, מגשם ומאבק – ולכן כיום אין בית שבחלונותיו לא ניתן לראות תריסים. בנוסף, תריסים שומרים על פרטיות הנוכחים בחדר. מאז התפתחות הטכנולוגיה והשאיפה לשיפור הנוחות בבית, תריסים חשמליים הפכו נפוצים יותר ויותר, וכמעט בכל בית חדש שנבנה כיום ובהרבה בתים העוברים שיפוץ מתבצעת התקנת תריסים חשמליים מבלי לוותר על חלונות אלומיניום. תריסים חשמליים נוחים לשימוש הן בשל קלות השימוש בהם (אין צורך בכוח פיזי על מנת להפעיל אותם), הן בגלל העמידות שלהם לטווח הארוך, והן בגלל המראה האסתטי והנעים שהם מעניקים לבית בו התבצעה התקנת התריסים החשמליים.

 

התקנת תריסים חשמליים - מתי מומלץ?

 

התקנת תריסים חשמליים בחדר ספציפי או בכל הבית מאפשרת לנו לשלוט בכמות האוויר הנכנס לחדר או לבית, בכמות האור וברצון "לחשוף" את החדר לנוף המשתקף ממנו. התקנת תריסים חשמליים היא סוג נפוץ מאד של עבודות אלומיניום המבוצעות כיום בבתים פרטים, בבתי עסק, בבנייני מגורים ובמשרדים. האלומיניום, רכיב משמעותי במבנה התריסים החשמליים, מספק להם, בין השאר, את תכונות העמידות לטווח הארוך, החוזק, המשקל הנמוך יחסית והבידוד של אור, חום, קור ורעש. מעבר לכך, התקנת תריסים חשמליים בחלונות הבית יכולה להגן עליו מפני פריצות אפשריות בשל העובדה שתריסים חשמליים מאד חזקים, וברגע שסוגרים אותם לא ניתן לראות דבר מהמתרחש בבית.

 

התקנת תריסים חשמליים בעיצובים שונים

 

התקנת תריסים חשמליים מציעה עיצובים שונים, המתאימים לסוג החדר בו אנו רוצים לבצע את ההתקנה. הדגם הנפוץ של תריסים חשמליים הוא דגם הנקרא "קליל אור". בדגם זה של תריסים ניתן לפתוח או לסגור אותם לחלוטין, אך גם בצורה שיש מרווחים בין השלבים. התקנת תריסים חשמליים מדגם זה מציעה אפשרויות שונות לאחסון "גליל" התריס, כגון ארגז חיצוני (המתאים יותר ליציאה אל המרפסות והחצרות). התקנת תריסים חשמליים אפשרית גם בדגם הנקרא "תריסי אור", המאפשר כוונון של החלקים השונים בתריס כך שנבחר כמה אור ייכנס בין השלבים, כולל החלטה האם האור יחדור בעיקר מהחלק העליון או מהחלק התחתון. הדגמים השונים של התריסים עשויים בבסיסם מאלומיניום, כאמור, ומגיעים בעובי שונה עבור כל שימוש. האלומיניום הוא מתכת שקל מאד להשתמש בה בזמן ההתקנה ויתרונותיו השונים – משקל נמוך, עמידות גבוהה, אפשרויות עיצוב נרחבות ומראה יוקרתי – באים לידי שימוש בכל עבודות האלומיניום המבוצעות בתחום העיצוב הביתי, כגון בתחום דלתות האלומיניום, חלונות האלומיניום, וכמובן – תריסים חשמליים.

 

התקנת תריסים חשמליים בבתים

 

התקנת תריסים חשמליים הופכת את המחייה לנוחה הרבה יותר, במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים או מבוגרים.

על מנת לשמור על איכות העבודה ועל מקצוענות רצוי שהמתקין יהיה מתקין מורשה קליל. תריס חשמלי מאפשר לכל אדם להפוך את החדר בו הוא נמצא לנעים עבורו הרבה יותר, הן מבחינת כמות האור שנכנסת לחדר, הן מבחינת כמות הרעש שברצונו לבודד מהסביבה החיצונית לבית או למשרד, והן מבחינת הפרטיות הדרושה לכל אדם ואדם. התקנת תריסים חשמליים שומרת על בטיחות הבית כיוון שהתריסים אטומים לחלוטין ברגע שמחליטים לסגור אותם לגמרי, דבר שיכול להגן עליו מפני פורצים. התקנת תריסים חשמליים היא החלטה נכונה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת החיסכון שבעיצוב הבית, לאור העובדה שתריסים חשמליים עמידים לאורך שנים, וניתן לומר בוודאות שהם לא יהפכו ללא רלוונטיים בתחום עיצוב הבתים. התקנת תריסים חשמליים היא החלטה חכמה לטווח הארוך גם בשל העמידות של התריסים לאורך השנים.

 

 

יכול להיות שמעניין אתכם גם אופניים חשמליים ? אופניים חשמליים טסקו בקרו אותנו! 

בניית אתרים